Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2018

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018

08:30 - 09:00

Εγγραφές - Καφές

09:00 - 09:30

Εισαγωγή στο συνέδριο:

    Ξένια Μαντζιώρη, Διευθύντρια Σύνταξης, σελφ σέρβις
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ -ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ
09:30 - 09:40

Εκπρόσωπος Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης

09:40 - 09:50

Εκπρόσωπος ΔΣ ΣΕΒΤ

09:50 - 10:00
    Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος, ΕΣΒΕΠ
10:00 - 10:10
    Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, ΙΕΛΚΑ
INTERNATIONAL KEYNOTE SPEAKERS
10:10 - 10:40

Από τη θέση του επικεφαλής της θυγατρικής της μεγαλύτερης ιταλικής συνεταιριστικής αλυσίδας, η οποία έχει αντικείμενο αποκλειστικά τα τρόφιμα, αλλά και τις συνεργασίες για την παραγωγή των PL προϊόντων, θα παρουσιάσει στην ομιλία του τη στρατηγική του ομίλου στον συγκεκριμένο τομέα, που απαντά στις σύγχρονες απαιτήσεις.

    Domenico Brisigotti, CEO, Coop Italian Food, Commercial Director, Coop Italia Non Food
10:40 - 10:50

Q&A

10:50 - 11:20

«Better together»

Στην εισήγησή του θα παρουσιάσει το μοναδικό μοντέλο επιχειρηματικότητας της μεγαλύτερης εθελοντικής λιανεμπορικής αλυσίδας (voluntary retail chain), της SPAR International, που δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να ανταποκριθούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνήθειες και τάσεις στον κλάδο του λιανεμπορίου. Επίσης, θα καλύψει και το επίκαιρο θέμα της επανεισόδου του ομίλου στην Ελλάδα, διατυπώνοντας τη θέση του για επιτυχή ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στην ελληνική αγορά.

    Evan Christophides, SPAR International Retail Development Manager
11:20 - 11:30

Q&A

11:30 - 12:20

Διάλειμμα

ON STAGE INTERVIEW
12:20 - 12:50
    Δημήτρης Αυλωνίτης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης

Συνέντευξη στον Πλάτωνα Τσούλο, συντάκτη, σελφ σέρβις, διευθυντής σύνταξης, Ναυτεμπορική

12:50 - 13:00

Q&A

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ ΤΡΟΦΙΜΩΝ: ΠΟΙΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
13:00 - 13:15

«Ανάπτυξη Δικτύου: Εύκολες ερωτήσεις - Δύσκολες απαντήσεις»

Πρέπει να μεγαλώσω την εταιρεία μου; Πρέπει να αλλάξω το δίκτυό μου; Ποιος είναι ο ανταγωνισμός μου; Πού να ιδρύσω το νέο μου κατάστημα; Ερωτήσεις που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της καθημερινότητας των στελεχών διοίκησης και έρχονται αβίαστα όταν σκέφτονται το μέλλον της εταιρείας. Οι απαντήσεις όμως, όσο και αν φαίνονται αυτονόητες δεν είναι εύκολες ούτε απλές. Στην εισήγησή του ο κ. Παντελιάδης θα αποδείξει πως η ανάλυση, αλλά και η σύνθεση εκατοντάδων διαφορετικών παραγόντων μπορεί να οδηγήσει σε σωστές επιλογές, αλλά κάποιες φορές και σε πολύ λανθασμένες.

    Στέφανος Β. Παντελιάδης, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης, METRO ΑEBE
13:15 - 13:20

Q&A

13:20 - 13:30
    Φοίβος Καρακίτσος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων
13:30 - 13:35

Q&A

13:35 - 13:50

«Retail 4.0 – Fresh Innovations»

Διανύουμε ήδη το νέο στάδιο εξέλιξης του λιανεμπορίου, το Retail 4.0. Οι νέες προκλήσεις στην εποχή του συνδυασμού online και παραδοσιακού λιανεμπορίου, παράλληλα με την αυξανόμενη σημασία της προσφοράς φρέσκων προϊόντων, καθορίζουν το σύνολο των διαδικασιών που εφαρμόζονται στον κλάδο, στο πλαίσιο των επιχειρηματικών μοντέλων του μέλλοντος. Η εύρεση του ιδανικού format στο λιανεμπόριο τροφίμων, που συνδέεται άμεσα με την προσφορά φρέσκων προϊόντων, έχει σήμερα περισσότερη σημασία από ποτέ άλλοτε και απαιτεί άριστη γνώση των διαδικασιών και των δυνατοτήτων της τεχνολογίας, αλλά και την αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν στην ιχνηλασιμότητα, την ταυτότητα των προϊόντων, την υγιεινή, τα αλλεργιογόνα, τις ημερομηνίες λήξεως, τις οδηγίες χρήσης των προϊόντων κλπ, όχι ως παράγοντες κόστους, αλλά ως στοιχεία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό. Ο Tudor Andronic θα αποδείξει πως οι «φρέσκες» καινοτομίες αποτελούν τη αιχμή του δόρατος για την επιτυχία των σύγχρονων επιχειρήσεων τροφίμων.

    Tudor Andronic, vice president global retail, Bizerba
13:50 - 15:10

Γεύμα

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ ΤΡΟΦΙΜΩΝ: ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ
15:10 - 15:30

«Γιατί επισκέπτεται ο καταναλωτής το σούπερ μάρκετ»

Στην παρουσίαση θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, -αγοραστικές αποστολές (shopping missions), προωθητικές ενέργειες, διατροφικές συνήθειες, αγοραστική εμπειρία και σχέση με το προσωπικό κ.λπ. Τα στοιχεία βασίζονται στην ετήσια έρευνα καταναλωτών σούπερ μάρκετ του ΙΕΛΚΑ.

    Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
15:30 - 15:35

Q&A

15:35 - 15:50

Τα δημογραφικά στοιχεία αποτελούν πολύτιμη και απαραίτητο στοιχεία για τη λήψη σημαντικών στρατηγικών αποφάσεων κάθε επιχείρησης που σχεδιάζει το μέλλον της σύμφωνα με δεδομένα και επιστημονικές προβλέψεις. Ο κ. Κοτζαμάνης θα παρουσιάσει το δημογραφικό προφίλ της χώρας και την προβολή του στο 2050, σύμφωνα με τη μεγάλη έρευνα του Εργαστηρίου Δημογραφικών και Κοινωνικών Αναλύσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αλλά και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνονται και οι επιχειρήσεις του κλάδου, ανά περιφέρεια.

    Βύρων Κοτζαμάνης, Δημογράφος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
15:50 - 15:55

Q&A

15:55 - 16:10

«Πώς έχει εξελιχθεί η αγοραστική συμπεριφορά, αλλά και τα ανταγωνιστικά κανάλια διάθεσης τροφίμων»

Στην παρουσίαση θα αναλυθεί η συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στις αγορές τροφίμων από το κανάλι των σούπερ μάρκετ, αλλά και από άλλα ανταγωνιστικά κανάλια. Θα παρουσιαστούν τα μερίδια του κάθε καναλιού και θα αναλυθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική επιλογή. Τα στοιχεία βασίζονται σε εξειδικευμένες έρευνες καταναλωτών σούπερ μάρκετ που έχει διεξαγάγει το ΙΕΛΚΑ.

    Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
16:10 - 16:15

Q&A

16:15 - 16:30

Αποτίμηση του 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, κεντρικές τάσεις σε ό,τι αφορά τα μερίδια των διαφορετικών καναλιών διανομής τροφίμων, αλλά και των format καταστημάτων του κλάδου με προβολή των τάσεων στο 2018, ειδική μνεία στα συμπεράσματα και τις προβλέψεις για την κινητικότητα των PL και την εξέλιξη του promotion. Το στίγμα των προβλέψεων της IRI για το 2018.

    Παναγιώτης Μπορέτος, Εμπορικός Διευθυντής και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της IRI Hellas
16:30 - 16:35

Q&A

16:35 - 16:50

Κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις, όπως διαμορφώθηκαν βάσει των στοιχείων πωλήσεων στις μεγάλες βασικές κατηγορίες προϊόντων, ειδικότερη αναφορά στις προωθητικές ενέργειες σε κάθε κατηγορία, πρόβλεψη για την εξέλιξη των πωλήσεων το 2018, με τις σχετικές επισημάνσεις περί το τι πρέπει να προσέξουν φέτος οι επιχειρήσεις κατά τον ετήσιο σχεδιασμό τους.

    Αλέξανδρος Φλώρος, Διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου, Nielsen
16:50 - 16:55

Q&A

ΠΑΝΕΛ ΔΙΑΛΟΓΟΥ: ΟNLINE ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ - ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ - ΠΕΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
16:55 - 17:50

Εισαγωγικές ομιλίες και συζήτηση με ερωτήσεις που θέτει ο συντονιστής και το κοινό του συνεδρίου.

Συμμετέχουν:

  • Ζήνα Μαυροειδή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, e-fresh.gr (5')
  • Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group (5')
  • Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google Ελλάδας (7')

Συντονίζει ο Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)

Ολοκλήρωση εργασιών

Το πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ