Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Retail on Demand
Ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη όποτε και όπως το επιθυμεί!


Η αγορά τoυ λιανεμπορίου τροφίμων βρίσκεται διεθνώς σε αναβρασμό: Νέες αγοραστικές συμπεριφορές, νέα κανάλια αγορών, νέες μορφές συνεργασίας, συγχωνεύσεις και εξαγορές. Οδεύουμε προς μία νέα ισορροπία, χωρίς να είναι ακόμη γνωστός ο χρονικός ορίζοντας επίτευξής της ούτε η εικόνα που θα έχει τότε η αγορά.

Σε αυτή την πορεία, οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου τροφίμων (εξειδικευμένα και μη εξειδικευμένα καταστήματα του κλάδου), καθώς και οι προμηθευτικές εταιρείες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης ή αναζήτησης της πιο αποτελεσματικής στρατηγικής, που έχει στο επίκεντρο την άμεση και σύμφωνη με τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ της εποχής απάντηση σε κάθε απαίτηση των πελατών.

Διαβάστε περισσότερα

Πάνελ διαλόγου

Οnline λιανεμπόριο - αγοραστική συμπεριφορά - πεδία ανάπτυξης

Συντονίζει:

  • Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
Συμμετέχουν:
  • Ζήνα Μαυροειδή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, e-fresh.gr
  • Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group
  • Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google Ελλάδας

Ποια θέματα θα συζητηθούν στο συνέδριο

Στο Food Retail CEO Forum θα δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

  • Πώς και με τι σκεπτικό αναδιοργανώνουν τα δίκτυα καταστημάτων τους σήμερα οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και πώς εξελίσσεται ο ανταγωνισμός τους;
  • Ποιες αλλαγές στο δημογραφικό και οικονομικό προφίλ της χώρας λαμβάνει υπόψη του σήμερα στη διαμόρφωση της στρατηγικής του το ηγετικό μάνατζμεντ των λιανεμπορικών και προμηθευτικών επιχειρήσεων;
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του πελάτη σήμερα που ωθούν στη δυναμική εξέλιξη των επιχειρηματικών μοντέλων, που του απευθύνονται προκειμένου να ικανοποιήσουν αποτελεσματικότερα τις ανάγκες του; Με ποια εργαλεία καταγράφονται και αναλύονται;
  • Ποια είναι η εξέλιξη των βασικών μεγεθών του κλάδου (κύκλος εργασιών, κερδοφορία, δίκτυο καταστημάτων, αριθμός προμηθευτών κλπ) και ποιες είναι οι προβλέψεις των ειδικευμένων ερευνητών για το 2018;
  • Πώς αξιοποιούν σήμερα τα σούπερ μάρκετ τις εμπειρίες και τις καινοτομίες των συναφών καναλιών διανομής (food to go, αρτοζαχαροπλαστεία, καφέ, πώληση φρούτων & λαχανικών, κρεοπωλεία κλπ);
  • Ποιες είναι οι πιο σημαντικές εφαρμογές της τεχνολογίας στις B2B και Β2C σχέσεις (self scanning, mobile technologies, e-payments, robotics, AI, κλπ), που δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;
  • Ποιο είναι το αύριο των online πωλήσεων;
  • Ποιες θεσμικές αλλαγές υλοποιήθηκαν, ποιες σχεδιάζονται από την πολιτεία και τι ζητούν οι επιχειρήσεις;

Το κοινό του συνεδρίου

Τις εργασίες του συνεδρίου παρακολουθούν

    CEOsCOOsGeneral ManagersSales DirectorsSales ManagersBuyersKey Account ManagersMarketing ManagersTrade Marketing ManagersLogistics Managers

και γενικότερα, ανώτερα στελέχη από όλα τα τμήματα που παίζουν αποφασιστικό ρόλο στη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής των επιχειρήσεων του κλάδου της λιανικής τροφίμων και των προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται στο εν λόγω κανάλι διανομής.

Οφέλη από τη συμμετοχή στο συνέδριο

Το ετήσιο συνέδριο του περιοδικού σελφ σέρβις αποτελεί βασικό σημείο συνάντησης του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και των προμηθευτών του από την πρώτη του διοργάνωση. Η συνέπεια στην παρακολούθηση των τάσεων που καθορίζουν το μέλλον του κλάδου αποτελούν εγγύηση για την πληρότητα της ατζέντας του φετινού συνεδρίου και ως εκ τούτου σημαντικό λόγο παρακολούθησης των ομιλιών και συμμετοχής στον διάλογο.

Οφέλη από την χορηγική υποστήριξη του συνεδρίου

Το συνέδριο αποτελεί πλέον θεσμό, με συμμετοχή άνω των 400 επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών εταιρειών σούπερ μάρκετ και προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών. Για τον λόγο αυτό, αποτελεί ιδανική ευκαιρία προβολής επιχειρήσεων που έχουν άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον για τον κλάδο, για έναρξη ή επέκταση συνεργασιών, σε διαφορετικούς τομείς.

Σχετικά άρθρα

Ομιλητές

International keynote speaker Domenico Brisigotti Σταθερά προσανατολισμένος στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων, ο Domenico Brisigotti έχει ως βασικό στόχο την ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ βιομηχανίας και λιανεμπορίου. Από το 2015 κατέχει τη θέση του CEO της Coop Italian Food SpA, εταιρείας του ομίλου Coop Italia (Μπολόνια), η οποία έχει ως αντικείμενο την προώθηση των εξαγωγών τροφίμων ιταλικής παραγωγής, αξιοποιώντας ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο.
International keynote speaker Evan Christophides Ο Evan Christophides συνδέθηκε επαγγελματικά με τη SPAR International το 2013, αναλαμβάνοντας Country Manager της SPAR India για δύο χρόνια. Από τη συγκεκριμένη θέση ευθύνης, υποστήριξε την ανάπτυξη του brand μέσω της εξέλιξης του format των υπέρ μάρκετ και της αξιοποίησης των τάσεων του σύγχρονου λιανεμπορίου.
On stage interview Δημήτρης Αυλωνίτης Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή σπούδασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές) και στο King's College London (master στη Διεθνή Ανάπτυξη).
Παναγιώτης Γκεζερλής Ο Παναγιώτης Γκεζερλής είναι Σύμβουλος Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και με την ομάδα του στην Convert Group καθοδηγούν δεκάδες retailers & brands για τη στρατηγική τους στο online grocery και online pharmacy. Ανάμεσα στους πελάτες συγκαταλέγονται οι AB Βασιλόπουλος, Super Market Θανόπουλος, Welovesupermarket, tofarmakeiomou.gr, ofarmakopoiosmou.gr, L’Oreal, APIVITA, Johnson&Johnson, Beiersdorf, Philip Morris Papastratos, κ.ά.
Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης Ο καθηγητής Γ. Δουκίδης είναι Επιστημονικός Σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), από την ίδρυσή του. Το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN), του οποίου είναι διευθυντής, με τους 25 ερευνητές του είναι από τα μεγαλύτερα στην ειδίκευσή του στα Ευρωπαϊκά Business Schools.
Νίκος Καραγεωργίου O Νίκος Καραγεωργίου ίδρυσε το 1968 την εταιρεία Αφοί Καραγεωργίου, που ειδικεύεται στην συσκευασία ρυζιού-οσπρίων, με τον διακριτικό τίτλο 3 Άλφα. Ταυτόχρονα, αναπτύσσει έντονη δράση σε διάφορους συλλογικούς φορείς.
Φοίβος Καρακίτσος Έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος των super market ΚΡΟΝΟΣ από το 2001 έως και το 2014. Τη διετία 2004-2006 συνεργάστηκε με την ιταλική εταιρία SISA Italy SpA και τη METRO International SA, ως Development Director, στην απόπειρα εδραίωσης στην Ελλάδα του ιταλικού ομίλου, σε συνεργασία με τον γερμανικό κολοσσό χονδρικών πωλήσεων.
Λευτέρης Κιοσές Ο Λευτέρης Κιοσές από το 2010, μαζί με μία ομάδα από ειδικούς επιστήμονες, ως υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, διαχειρίζεται και εκπονεί μελέτες για τα τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα του λιανεμπορίου, παρέχοντας αντικειμενική πληροφόρηση για τα κύρια μεγέθη, τις καταναλωτικές τάσεις και ζητήματα του κλάδου.
Βύρων Κοτζαμάνης Ο Βύρων Κοτζαμάνης είναι Δημογράφος, Δρ. Ανθρωπιστικών Επιστημών (Docteur es Lettres et Sciences Humaines-Univ. Paris X), ερευνητής στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (1983-1998), Καθηγητής ΕΕΠ στη Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας (1988-1998), εντεταλμένος Διδασκαλίας (1989-1995), αν. Καθηγητής (1996-1999) και εν συνεχεία καθηγητής Δημογραφίας (1999 έως σήμερα) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης/ΤΜΧΠΠΑ).
Ζήνα Μαυροειδή Η Ζήνα Μαυροειδή σπούδασε επιχειρησιακή έρευνα και μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Warwick Business School. Εργάστηκε για 6 χρόνια σε Big 4 συμβουλευτικές εταιρείες στο Λονδίνο, αναλαμβάνοντας διεθνή transformational project πολυεθνικών εταιριών, με έμφαση σε IT και big data analytics. Επέστρεψε στην Ελλάδα για να ξεκινήσει την e–Fresh.gr.
Κωνσταντίνος Μαχαίρας Ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας είναι ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα στελέχη του κλάδου για τις διοικητικές του ικανότητες και για τη συμβολή του στην επιτυχημένη πορεία του ομίλου Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος και του ομίλου Delhaize.
Παναγιώτης Μπορέτος Ο Παναγιώτης Μπορέτος είναι Εμπορικός Διευθυντής και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της IRI Hellas, στην οποία εντάχθηκε το 1995.
Στέφανος Β. Παντελιάδης Ο Στέφανος Β. Παντελιάδης είναι Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης στην εταιρεία METRO AEBE. Από το 2003 είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΜETRO. Εργάζεται στην εταιρεία METRO AEBE από το 1989.
Ηλίας Σούσης Ο Ηλίας Σούσης είναι Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta στην Google. Μέχρι τις αρχές του 2011 ασκούσε καθήκοντα Senior Business Development Manager στην Google Ιρλανδίας για τις αγορές Νότιας Ευρώπης και Αφρικής.
Σάββας Τορτοπίδης Ανήκει στο δυναμικό της Δ. Μασούτης από το 1999, όπου έχει σχεδιάσει και εκτελέσει πολλά έργα πληροφορικής, επικοινωνιών και εξέλιξης διαδικασιών σε τομείς όπως Logistics, Accounting, Point of Sales, digital marketing, regulations compliance, Data Centers, Disaster Recovery, Security και e-commerce, εξυπηρετώντας πάντα επιχειρησιακές απαιτήσεις.
Αχιλλέας Τριανταφυλλίδης Ο Αχιλλέας Τριανταφυλλίδης εξειδικεύεται σε θέματα business analysis και έχει πορευθεί βασιζόμενος στη φιλοσοφία ανάπτυξης καινοτόμων λύσεων. Το 2008 συνίδρυσε την εταιρεία πληροφορικής iQom, που σήμερα αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία πληροφορικής στον τομέα του retail και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων ελληνικών εταιρειών πληροφορικής, όσον αφορά στις εγκαταστάσεις τυποποιημένου επιχειρησιακού λογισμικού λιανικού εμπορίου.
Αλέξανδρος Φλώρος Ο Αλέξανδρος Φλώρος είναι Διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της Nielsen, για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και του Ισραήλ, ενώ παράλληλα αποτελεί ενεργό μέλος της Διοικητικής ομάδας της Nielsen Ελλάδας από το 2009.
Tudor Andronic Tudor Andronic, certified engineer (Dipl. Ing) for applied physics, business engineer and Master of Business Administration, is managing since 01.01.2017 the global Bizerba Retail and Food Processing Business.