Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Google και ΙΕΛΚΑ παρουσιάζουν την πρώτη ανάλυση Google Search για τα supermarkets

Marketing Week Online | 23 Φεβρουαρίου 2018 | 15:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,e-commerce,Retail

Καθημερινά, οι άνθρωποι παγκοσμίως στρέφονται στη μηχανή αναζήτησης της Google για να αναζητήσουν πληροφορία για οτιδήποτε τους ενδιαφέρει.

Η ανάλυση των δεδομένων που προκύπτουν από αυτές, οδηγεί σε σημαντικά για τις επιχειρήσεις market insights, που προέρχονται από το μεγαλύτερο live panel στην ιστορία του marketing: το Google Search. Την Τρίτη 20 Μαρτίου, στη διάρκεια του 8ου συνεδρίου σελφ σέρβις «Food Retail CEO Forum» (www.selfserviceceoforum.gr), η Google, σε συνεργασία με το ΙΕΛΚΑ, θα παρουσιάσει τα σημαντικότερα ευρήματα από την πρώτη μεγάλη ανάλυση των αναζητήσεων σχετικά με τον κλάδο των ελληνικών σούπερ μάρκετ.

Τα ευρήματα είναι πολύτιμα για τον σχεδιασμό της στρατηγικής των λιανεμπόρων, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αλλά και για την προσαρμογή τόσο της online παρουσίας τους όσο και του φυσικού καταστήματος. Όπως δηλώνει ο Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google Ελλάδας, «από την έρευνα προέκυψε, μεταξύ άλλων, πως η μέρα της εβδομάδας με τις περισσότερες αναζητήσεις γύρω από τη κατηγορία των σούπερ μάρκετ είναι η Τετάρτη.

Εάν, όμως, απομονωθούν οι αναζητήσεις που αφορούν σε digital σούπερ μάρκετ, παρατηρούμε ότι ο καταναλωτής τα αναζητά με την ίδια ένταση τις καθημερινές και σημαντικά λιγότερο τα Σαββατοκύριακα. Ένα εξίσου ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα είναι πως περισσότερες από 1 στις 2 αναζητήσεις για προσφορές των σούπερ μάρκετ πραγματοποιείται πλέον από κινητά».