Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Tudor Andronic

Vice President Global Retail, Bizerba

Tudor Andronic
Tudor Andronic

Tudor Andronic, certified engineer (Dipl. Ing) for applied physics, business engineer and Master of Business Administration, is managing since 01.01.2017 the global Bizerba Retail and Food Processing Business. His professional background in retail started in 1990 with a Retail System Integrator in Zürich, followed by a Store Technology responsibility at the retailer Nr.1 in Switzerland, Migros. Between 1995 and 2001 he joined IBM where he significantly furthered the development of software concepts for retail as EMEA Retail Software Manager.

The career in Scale business started in 2001 as the Head of Customer Solutions and Software Leader in Mettler Toledo. Tudor Andronic moved in 2007 to Bizerba and took different roles: Business Development, R&D Manager, Innovation, Manager Emerging Markets, since 2017 having the full responsibility over the global Bizerba Retail business. Over all this time he also played an active role in different Retail NGO´s, especially in ARTS (Association for Retail Technology and Standards) as co-chair of the Fresh Item Management and in the Advisory Council of the Retail IBM User Group.

Σύνοψη παρουσίασης
Retail 4.0 – Fresh Innovations

Διανύουμε ήδη το νέο στάδιο εξέλιξης του λιανεμπορίου, το Retail 4.0. Οι νέες προκλήσεις στην εποχή του συνδυασμού online και παραδοσιακού λιανεμπορίου, παράλληλα με την αυξανόμενη σημασία της προσφοράς φρέσκων προϊόντων, καθορίζουν το σύνολο των διαδικασιών που εφαρμόζονται στον κλάδο, στο πλαίσιο των επιχειρηματικών μοντέλων του μέλλοντος. Η εύρεση του ιδανικού format στο λιανεμπόριο τροφίμων, που συνδέεται άμεσα με την προσφορά φρέσκων προϊόντων, έχει σήμερα περισσότερη σημασία από ποτέ άλλοτε και απαιτεί άριστη γνώση των διαδικασιών και των δυνατοτήτων της τεχνολογίας, αλλά και την αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν στην ιχνηλασιμότητα, την ταυτότητα των προϊόντων, την υγιεινή, τα αλλεργιογόνα, τις ημερομηνίες λήξεως, τις οδηγίες χρήσης των προϊόντων κλπ, όχι ως παράγοντες κόστους, αλλά ως στοιχεία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό. Ο Tudor Andronic θα αποδείξει πως οι «φρέσκες» καινοτομίες αποτελούν τη αιχμή του δόρατος για την επιτυχία των σύγχρονων επιχειρήσεων τροφίμων.

Ομιλητές

International keynote speaker Domenico Brisigotti Σταθερά προσανατολισμένος στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων, ο Domenico Brisigotti έχει ως βασικό στόχο την ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ βιομηχανίας και λιανεμπορίου. Από το 2015 κατέχει τη θέση του CEO της Coop Italian Food SpA, εταιρείας του ομίλου Coop Italia (Μπολόνια), η οποία έχει ως αντικείμενο την προώθηση των εξαγωγών τροφίμων ιταλικής παραγωγής, αξιοποιώντας ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο.
International keynote speaker Evan Christophides Ο Evan Christophides συνδέθηκε επαγγελματικά με τη SPAR International το 2013, αναλαμβάνοντας Country Manager της SPAR India για δύο χρόνια. Από τη συγκεκριμένη θέση ευθύνης, υποστήριξε την ανάπτυξη του brand μέσω της εξέλιξης του format των υπέρ μάρκετ και της αξιοποίησης των τάσεων του σύγχρονου λιανεμπορίου.
On stage interview Δημήτρης Αυλωνίτης Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή σπούδασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές) και στο King's College London (master στη Διεθνή Ανάπτυξη).
Παναγιώτης Γκεζερλής Ο Παναγιώτης Γκεζερλής είναι Σύμβουλος Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και με την ομάδα του στην Convert Group καθοδηγούν δεκάδες retailers & brands για τη στρατηγική τους στο online grocery και online pharmacy. Ανάμεσα στους πελάτες συγκαταλέγονται οι AB Βασιλόπουλος, Super Market Θανόπουλος, Welovesupermarket, tofarmakeiomou.gr, ofarmakopoiosmou.gr, L’Oreal, APIVITA, Johnson&Johnson, Beiersdorf, Philip Morris Papastratos, κ.ά.
Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης Ο καθηγητής Γ. Δουκίδης είναι Επιστημονικός Σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), από την ίδρυσή του. Το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN), του οποίου είναι διευθυντής, με τους 25 ερευνητές του είναι από τα μεγαλύτερα στην ειδίκευσή του στα Ευρωπαϊκά Business Schools.
Νίκος Καραγεωργίου O Νίκος Καραγεωργίου ίδρυσε το 1968 την εταιρεία Αφοί Καραγεωργίου, που ειδικεύεται στην συσκευασία ρυζιού-οσπρίων, με τον διακριτικό τίτλο 3 Άλφα. Ταυτόχρονα, αναπτύσσει έντονη δράση σε διάφορους συλλογικούς φορείς.
Φοίβος Καρακίτσος Έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος των super market ΚΡΟΝΟΣ από το 2001 έως και το 2014. Τη διετία 2004-2006 συνεργάστηκε με την ιταλική εταιρία SISA Italy SpA και τη METRO International SA, ως Development Director, στην απόπειρα εδραίωσης στην Ελλάδα του ιταλικού ομίλου, σε συνεργασία με τον γερμανικό κολοσσό χονδρικών πωλήσεων.
Λευτέρης Κιοσές Ο Λευτέρης Κιοσές από το 2010, μαζί με μία ομάδα από ειδικούς επιστήμονες, ως υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, διαχειρίζεται και εκπονεί μελέτες για τα τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα του λιανεμπορίου, παρέχοντας αντικειμενική πληροφόρηση για τα κύρια μεγέθη, τις καταναλωτικές τάσεις και ζητήματα του κλάδου.
Βύρων Κοτζαμάνης Ο Βύρων Κοτζαμάνης είναι Δημογράφος, Δρ. Ανθρωπιστικών Επιστημών (Docteur es Lettres et Sciences Humaines-Univ. Paris X), ερευνητής στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (1983-1998), Καθηγητής ΕΕΠ στη Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας (1988-1998), εντεταλμένος Διδασκαλίας (1989-1995), αν. Καθηγητής (1996-1999) και εν συνεχεία καθηγητής Δημογραφίας (1999 έως σήμερα) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης/ΤΜΧΠΠΑ).
Ζήνα Μαυροειδή Η Ζήνα Μαυροειδή σπούδασε επιχειρησιακή έρευνα και μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Warwick Business School. Εργάστηκε για 6 χρόνια σε Big 4 συμβουλευτικές εταιρείες στο Λονδίνο, αναλαμβάνοντας διεθνή transformational project πολυεθνικών εταιριών, με έμφαση σε IT και big data analytics. Επέστρεψε στην Ελλάδα για να ξεκινήσει την e–Fresh.gr.
Κωνσταντίνος Μαχαίρας Ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας είναι ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα στελέχη του κλάδου για τις διοικητικές του ικανότητες και για τη συμβολή του στην επιτυχημένη πορεία του ομίλου Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος και του ομίλου Delhaize.
Παναγιώτης Μπορέτος Ο Παναγιώτης Μπορέτος είναι Εμπορικός Διευθυντής και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της IRI Hellas, στην οποία εντάχθηκε το 1995.
Στέφανος Β. Παντελιάδης Ο Στέφανος Β. Παντελιάδης είναι Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης στην εταιρεία METRO AEBE. Από το 2003 είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΜETRO. Εργάζεται στην εταιρεία METRO AEBE από το 1989.
Ηλίας Σούσης Ο Ηλίας Σούσης είναι Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta στην Google. Μέχρι τις αρχές του 2011 ασκούσε καθήκοντα Senior Business Development Manager στην Google Ιρλανδίας για τις αγορές Νότιας Ευρώπης και Αφρικής.
Σάββας Τορτοπίδης Ανήκει στο δυναμικό της Δ. Μασούτης από το 1999, όπου έχει σχεδιάσει και εκτελέσει πολλά έργα πληροφορικής, επικοινωνιών και εξέλιξης διαδικασιών σε τομείς όπως Logistics, Accounting, Point of Sales, digital marketing, regulations compliance, Data Centers, Disaster Recovery, Security και e-commerce, εξυπηρετώντας πάντα επιχειρησιακές απαιτήσεις.
Αχιλλέας Τριανταφυλλίδης Ο Αχιλλέας Τριανταφυλλίδης εξειδικεύεται σε θέματα business analysis και έχει πορευθεί βασιζόμενος στη φιλοσοφία ανάπτυξης καινοτόμων λύσεων. Το 2008 συνίδρυσε την εταιρεία πληροφορικής iQom, που σήμερα αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία πληροφορικής στον τομέα του retail και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων ελληνικών εταιρειών πληροφορικής, όσον αφορά στις εγκαταστάσεις τυποποιημένου επιχειρησιακού λογισμικού λιανικού εμπορίου.
Αλέξανδρος Φλώρος Ο Αλέξανδρος Φλώρος είναι Διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της Nielsen, για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και του Ισραήλ, ενώ παράλληλα αποτελεί ενεργό μέλος της Διοικητικής ομάδας της Nielsen Ελλάδας από το 2009.
Tudor Andronic Tudor Andronic, certified engineer (Dipl. Ing) for applied physics, business engineer and Master of Business Administration, is managing since 01.01.2017 the global Bizerba Retail and Food Processing Business.